MORGANA JAZZ

Morgana Jazz va néixer a principis de 2018. Xisca Oliver (pianista i trompetista) i Lucía Latorre (veu) es coneixen a Factoria de So, escola on Xisca és professor i Lucía alumne. Després de començar amb el combo de jazz juntes, s’els hi ocurreix montar una banda de jazz de dones, donada la fata d’elles a la illa, i la poca representació de dones instrumentistes de jazz en general. Per tant, Lucía i LLucia Gomila ( baixista i violinista) es coneixen desde fa anys i han coincidit en varies ocasions fent música juntes. Colaborant en altres projectes i mantenint el contacte a través de la música. Va coincidir que poc abans tambe havien parlat del mateix al sortir d’una jam i així va néixer el trio. Per altra banda va començar a colaborar amb nosaltres la grandíssima percusionista Nailé Sosa, lo que tambe ens va enriquir moltíssim com a grup incloent temes propis.

Tot i que haguem nascut relativament fa poc, la veritat es que hem començat amb “bon peu”. Després dels nostres primers concerts en festes de pobles, hem realitzat actuacions a cerimonies d’apertura de festivals, en convencions i en entregues de premis com els Premis Ciutat de Palma 2018, sempre amb molt bona acollida

Manangelment
Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.